Zostaw swoje dane. Oddzwonimy!
KLAUZULA INFORMACYJNA ADMINISTRATORA DANYCH:
X
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Cirrus Aircraft Poland & Baltics Sp. o.o., ul. Bukowska 285, 60-189 Poznań
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – odo@cirrusaircraft.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu nawiązania kontaktu na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. jako usprawiedliwionego interesu administratora
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty będące zaangażowane w kontakt
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 1 roku
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych może skutkować niemożliwością nawiązania kontaktu
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Cirrus Aircraft Poland & Baltics Sp. o.o., ul. Bukowska 285, 60-189 Poznań
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – odo@cirrusaircraft.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu nawiązania kontaktu na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. jako usprawiedliwionego interesu administratora
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty będące zaangażowane w kontakt
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 1 roku
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych może skutkować niemożliwością nawiązania kontaktu
Od G5 do G6 zmiany rok po roku
Cirrus Aircraft to marka, którą od lat cechuje nieustanna kreacja i rozwój produktowy. Zmiany wprowadzone w 2017 roku poprzedzone były przygotowaniami jakie przyniosła najpierw Generacja 5 samolotu. Poniżej znajdą Państwo informacje jak wyglądał rozwój samolotu Cirrus od 2013 roku, kiedy to właśnie wprowadzono na rynek G5.
2013 wprowadzenie Generacji 5. w modelu SR22 oraz SR22T:
- wzrost masy użytecznej o 91 kg oraz maksymalnej masy startowej do 1633 kg;
- wzrost o 31 węzłów prędkości wypuszczenia klap pierwszych (50% ) z 119 węzłów do 150 węzłów;
- łatwiejszy dostęp do przeglądu opon samolotu, dzięki specjalnym drzwiczkom zamontowanym w owiewce samolotu;
- wzmocnienie głównego dźwigara skrzydła;
- zamontowanie większej rakiety i spadochronu ratunkowego;
- wzmocnione elektroniczne przekaźniki napędu klap.
2014:
- nowy pakiet malowań i wnętrza samolotu: Platinum i Carbon;
- zaawansowany system hamulcowy, jednego zacisku – Beringer;
- bezdętkowe opony;
- ESP jako zabezpieczenie przez zbyt niską prędkością samolotu.
2015:
- zmiana pakietu malowań Carbon i Platinum – nowe wydanie;
- porty USB;
- nowe ELT- aktywacja w momencie uruchomienia się systemu ratunkowego CAPS;
- wzmocniona ochrona szyb przed promieniowaniem UV;
- cyfrowe 4w1 przyrządy standby;
- certyfikowanie Baro -VNav.
2016:
- nowe malowania Carbon/Platinum oraz nowy pakiet kolorystyczny Rhodium;
- skórzane wykończenie wnętrza jako wyposażenie standardowe każdego modelu samolotu;
- dedykowane specjalne mocowania dla słuchawek oraz specjalna kieszeń na urządzenia mobilne, przy przednich siedzeniach ;
- nowa klamka dociskająca w samolocie;
- zdalne otwieranie samolotu na pilota z systemem dodatkowego oświetlenia płatowca w tym bagażnika;
- audiopanel GMA350c z systemem Bluetooth;
- elektroniczny wskaźnik krytycznego kąta natarcia (dedykowany dla samolotów z FIKI).
2017 wprowadzenie Generacji 6. w modelu SR20, SR22 oraz SR22T:
- nowa awionika Cirrus Perspective+™ oparta na podzespołach i systemie operacyjnym Garmin 1000 NXi;
- podwójny ADAHRS – AHRS zintegrowany z komputerem danych lotów;
- 10x szybsze i bardziej wyraźne i gładkie przejścia systemowe np. pomiędzy mapami, szybkie zoomowanie map;
- graficzny kalkulator wyważenia samolotu;
- klawiatura QWERTY;
- nowy przycisk FLC ( Flight Level Change) nowa funkcja autopilota
- automatyczny tłumik wachań kierunkowych (aktywujący/dezaktywujacy sie powyżej/poniżej 200 AGL;
- technologia SurfaceWatch™, głosowe i wizualne powiadomienia o m.in. wkołowaniu, czy starcie ze złego pasa;
- całkowicie bezprzewodowy kokpit dzięki technologii Flight Stream 510;
- nowe zintegrowane oświetlenie krawędziowe SPECTRA™.